יום שישי, 5 במרץ 2010

האים כדאי לגדל חיית מחמד?


אני לא אוהבת לגדל חיית מחמד כי בגלל שצריך לנקות להם בחוץ לטייל איתם כי:אני לא כל כך מיסדדרת אם חיית מחמד גם בחושך הם גם מילללים בלילה וזה מאיר אותי.

גם אני מפחדת להרים כלב,חתול כי: הם סורתים בידים .

אני לא אוהבת שחתולים סורתים אותי אני לא אוהבת לגדל שום חיה כי:שיוצאים איתם לטייל אז הם משירים מלאה מלאה פרווה

ואחר כך מי מנקה? אני או ההורים שלי? חיות מחמד לא עושים שום דבר הם נורא מהצבנים אותי.

הם כל הזמן מילילים ואני שונאת את זה.גם חתולים יש מלא מלא פראושים בראש ואחר כך אני או ההורים שלי מנקים להם את הראש וגם יש להם כינים.ואים להורים יש 4,5,3, ילדים אז צריך גם לטפל בחתולים ואחר כך גם אחתולה מולידה גורים ואז צריך לטפל בהם החתולה צריך לקחת אותם לטיפול לקנות להם אוכל מיטה לחתולים וגם משחק שהיה להם וכול זה עולה ארבע

כסף להורים שלי וגם החתול יקר. אני לא אוהבת לגדל חתולים וכלבים

לסיכום:לא לקנות חיית מחמד

תגובה 1:

  1. לדורין את כתבת ניפלא ומקסים אני אוהבת את כל
    הרשומות שלך הם מדהימות ויפות .
    ויש לך טעם מאולה התמונות . אבל אני אוהבת לגדל חיה בבית אפילו עים זה עולה הרבה כסף
    אני אוהבת חיות מאוד מאוד!!!!!! .
    מימני:לינוי טבת חברתך הטובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק