יום שישי, 5 במרץ 2010

חויה מחג פורים


ביום שישי, היה בבית ספר מסיבת פורים

אמא שלי חיפשה אותי ואיפרה אותי ואחר כך אמא שלי ואח שלי הצתלמנו ליד הגן של יובל אח שלי.

שמנו אני ואמא שלי את יובל בגן אז אמא שלי ואני הלכנו לבית ספר אמא שלי צילמה אותי עם חברות שלי:

"(איילה,ילנה,שלי ועוד.....)" ואז גם אכלנו את משלוחי המנות.

שסימנו לאכול את המשלוחי המנות אמא שלי הלכה הביתה. הלכנו לשי הקוסם

היה לי כיף ליראות את שי הקוסם.

ביום שבת,היה בבית כנסת איפו שאבא שלי מתפלל היה בערב מגילת אסתר אני ויובל זרקנו שומים ואחר כך

שניגמר המגילה הלכנו הביתה לאכול ארוחת ערב.

ביום ראשון,בבקר אני ויובל התחפשנו ופתאום ירד גשם אז הלכנו לכניסה של הבית להצתלם.

ואחר כך הלכנו הביתה לראות טלוויזיה ולאכול.

ביום שני, בבוקר אני ויובל התחפשנו ובת דודה שלי באה אלינו וכולנו הלכנו לקניון סירקין אחלנו בורגרנצ'

עלינו אל המתקנים הסתובבנו בכול הקניון עד מאוחר טילנו ראינו חנויות קנינו דברים לי היה כיף זה לאכול בבורגרנצ'

קיבלנו הפתעה וכתר. הלכנו לסופר בקניון וראינו את החברה של אמא שלי ושיחקנו עם הילדים שלה.

הם גם התחפשו אמא שלי צילמה אותי ואת יובל אביעד ושיראל.

בת דודה שלי הרימה את אחותי הקטנה אמא שלי צילמה את אחותי ואת בת דודה שלי.

אביעד התחפש לפנקיס , ושיראל התחפשה לפלמנקו. אחר כך אמרנו לחברה של אמא שלי ביי והלכנו לחנות שבקניון שיש

בה כול מיני ממתקים. ואמא שלי קנתה לי וליובל חמצוצים גם קנתה חמצוצים ליום הולדת שלי קנו מלא מלא מלא...

חמצוצים. האבתי ללכת לקניון לקנות חמצוצים. קנינו בגדים לאחותי וקנינו מגפים ליובל.

לי היה כיף בכול חופשת פורים.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה