יום שלישי, 19 בינואר 2010

סיפור על כלבה

שקמתי בבוקר אמא אמרה לי "היום את ויובל תלכו לתמיר ודניאלה" כשהיגענו אמא ואבא אמרו לנו"שהם הולכים לעשות קניות".והם אמרו לנו ביי ובאנו לבית של דניאלה בת דוד שלי הלכנו לגן השעשועים עם תמיר אח שלה וגם אמא שלהם.
שחקנו בכדור (משירות) .
ובגן היה לנו כיף מאוד.
כשעלינו הביתה הכלבה שלהם נבחה עלי ועל אחי.
שיחקנו בחדר של דודים שלנו וראינו טלוויזיה.
אני ודניאלה שיחקנו בבובות ובמחשב.
וכשאמא של דניאלה ותמיר קראה לנו לאכול ארוחת צהריים הכלבה סברינה באה מתחת לשולחן אני ואחי פחדנו מסברינה כול כך.
ואמא שלהם אמרה לסברינה"נו נו נו סברינה ואחר כך סברינה הלכה למלונה ואכלה .
שסימנו את ארוחת צהריים אמא של דניאלה ותמיר נתנה לכולנו שלוקים והיה לי וליובל תמיר ודניאלה כיף חיים ביחד!.
אחר כך ההורים שלנו באו ואמרנו:לאמא שלהם ביי ואני נתתי חיבוק לדניאלה ואמרנו ביי לסברינה הכלבה.
חזרנו הבייתה סיפרנו לאמא ולאבא שהיה לנו כיף ממש עם דניאלה ותמיר.
וקצת אני ואחי פחדנו מסברינה .
היה לי כיף כל היום הזה!!!!!!!!!!.

תגובה 1:

  1. לדורין היקרה,
    מאוד נהנתי ליקראו את סיפור על כלבה שאני קראתי שאת כתבת שפחדת מהכלבה של תמיר ודניאלה גם אני קצת ניבהלתי (כמו שאת יודעת אני פוחדת מכלבים "אבל עכשיו היתגברתי מהפחד!!")
    ממני:חברתך הטובה שלך!!!!!!!!!!!.

    השבמחק